Ogólne

Marketing w gastronomii – startuje z nowym cyklem!

Startuje na blogu z nowym cyklem dla przedsiębiorców z branży turystyczno – gastronomicznej.

Obserwuje od ponad roku to, co dzieje się na rynku. Oczywiście, zwracam uwagę na jakość jedzenia, obsługę, ale z racji mojego zawodu mocno oceniam też… promocję lokali. I w wielu miejscach mógłbym powiedzieć, że dania są mega, ale promocja leży. A przecież żyjemy w czasach, gdy media społecznościowe pełnią ogromną rolę.

Dlaczego tak krytycznie do tego podchodzę? Bo widzę, że lokale potrafią wrzucić coś i potem przez kilka tygodni milczeć. Gdyby nie obeznanie na rynku, powiedziałbym, że się zwinęły. Dlatego postanowiłem coś z tym zrobić.

Marketing w gastronomii

Przez najbliższe miesiące, na blogu będą pojawiać się wpisy dotyczące marketingu w gastronomii. Nie będą jednak one bardzo ogólne, co warto robić, jak robić, ale będą opierać się na dobrych i złych przykładach naszych lokalnych miejsc. Jeśli któryś lokal coś odpierdzieli, to to pokażę. Jeśli zrobi coś mega, to pochwalę. Będę zwracał uwagę na szczegóły i na ich podstawie, sugerował ciekawe rozwiązania.

Dlaczego ja? Mam trochę doświadczenia w promocji. 4 lata pracowałem w „Gazecie Olsztyńskiej”, potem ponad 4 lata pracowałem w agencji marketingowej, a obecnie nadal zajmuje się promocją. Oczywiście, wiem, że sytuacja każdego lokalu jest różna. Zdaje też sobie sprawę, że… mogę się mylić i moje propozycje nie każdemu przyniosą efekt. Ale jednak, jeśli któryś lokal będzie chciał z tego skorzysta to może naprawdę fajnie działać i wpłynąć na branżę 🙂

Także podsumowując… darmowa wiedza marketingowa dla przedsiębiorców. Zaczynam się przyglądać i wyciągać i dobre i złe przykłady 🙂